مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-07سياسي

مهمان بزرگترین جشن غدیر جهان/ ایرانِ حیدری!


امروز ایران شاهد برگزاری بزرگ ترین جشن غدیر جهان بود،نوای«حیدری ام»در همه کوچه ها و خیابان های شهرها و روستاهای مختلف پیچید؛ همه دعوت بودند و همه هم آمدند؛ - امروز ایران شاهد برگزاری بزرگ ترین جشن غدیر جهان بود،نوای حیدری ام در همه کوچه ها و خیابان های شهرها و روستاهای مختلف پیچید؛ همه دعوت بودند و همه هم آمدند؛روایت خبرنگاران مهر را می خوانید.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: در روزهای اخیر تمام استان ها حال و هوایی متفاوت به خود گرفته و هر کسی در تلاش بود تا به نوبه و در حد توان و بضاعت خود برای عید غدیر کاری را انجام دهد.

از تلاش های خودجوش مردمی برای آذین بندی سطح شهر و روستا گرفته تا ایجاد موکب ها و فعالیت هیئات مذهبی برای برگزاری ایستگاه ها و جشن های شادی برای مردم همه حکایت از یک اتفاق بزرگ در روز غدیر داشت.

اما دراین بین چیزی که نظر همگان را به خود جلب می کند تلاش های مردمی صورت گرفته برای پاسداشت روز غدیر و برگزاری بزرگ ترین جشن عید بود.

اداره کل اخبار استانی برگزاری مهمونی کیلومتری در شهرهای مختلف ایران 20:05 جشن بزرگ خانوادگی عید غدیر در بجنورد جشن بزرگ خانوادگی عید غدیر با استقبال پرشور مردم بجنورد برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان بزرگترین جشن غدیر جهان/ ایرانِ حیدری!

مهمان بزرگترین جشن غدیر جهان/ ایرانِ حیدری!