مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-23اجتماعي

خدمت به جانبازان از افتخارات هلال احمر در حج است


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در دیدار با کاروان حجاج جانباز در مکه مکرمه، خدمتگزاری به حجاج را مأموریت پرافتخار هلال احمر عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعلی مرعشی در دیدار با کاروان حاجیان جانباز در مکه مکرمه گفت: خداوند را شاکریم که در حج امسال هم به عنوان خادم و خدمتگزاری کوچک، همراه حجاج بیت الله الحرام بخصوص کاروان جانبازان هستیم.

کسانی که از قبل، بندگی و شایستگی خود را با اهدای بخشی از بدن عزیزشان در دفاع از آب و خاک کشور ثابت کردند و باعث شدند ما امروز بتوانیم در این سرزمین حاضر شویم و با خاطری آسوده، حج به جا بیاوریم.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ادامه داد: یکی از افتخارات بنده، خدمت به خانواده شهدا و جانبازان است که همواره از جان و دل بوده است.

امیدوارم در این سفر حج، تیم مرکز پزشکی هلال احمر که از بهترین های کادر سلامت و درمان کشور هستند و عاشقانه کار می کنند نیز، خدمت به جانبازان را به عنوان یک مأموریت، به خوبی و با موفقیت به سرانجام برساند.

همچون همیشه، هر کمکی از هلال احمر نیاز باشد، دریغ نخواهد شد.

سعید اوحدی مشاور رییس جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه با تقدیر از سال ها رشادت و از خودگذشتگی جانبازان تاکید کرد: همه ما به نوعی مدیون رزمندگان کشور هستیم؛ چه رزمندگان عزیزی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به جانبازان از افتخارات هلال احمر در حج است

خدمت به جانبازان از افتخارات هلال احمر در حج است