مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-16سياسي

برخورد با مفاسد اداری در استان سمنان ادامه دارد


رییس کل دادگستری استان سمنان از ادامه برخورد با مفاسد اداری در استان خبر داد و گفت: دو نفر دیگر در ارتباط با جرایم اداری در شاهرود دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: با ابلاغ دستورالعمل قوه قضاییه مبنی بر نظارت بر عملکرد ضابطان به دادستان های عمومی و انقلاب دستور داد تا مراجع نظارتی ضمن تشدید نظارت ها احیا حقوق عامه که دارای مصادیق مختلفی است را پیگیری کنند.

وی افزود: دو نفر از کارکنان نهاد عمومی توسط نهادهای امنیتی حوزه قضایی شاهرود شناسایی و دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان معرفی و با تشکیل پرونده قضایی منجر به صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: این افراد با دخل و تصرف غیر مرتبط در بیت المال و افساد مالی زمینه فساد اداری را ایجاد می کردند.

عبدالهی در خاتمه گفت: خط قرمز دستگاه قضایی حفظ امنیت و بلکه بهبود ارائه خدمات توسط تمامی سازمان ها و نهادها به شهروندان استان سمنان است، برخورد سخت، قاطع و عبرت آموز در این پرونده ها اتفاق خواهد افتاد تا موجب سلب اعتماد مردم به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مفاسد اداری در استان سمنان ادامه دارد

برخورد با مفاسد اداری در استان سمنان ادامه دارد