مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-18سياسي

نامه معاون علمی رییس جمهور و وزیر اقتصاد به مجلس برای اصلاح لایحه هفتم توسعه


روح الله دهقانی فیروزآبادی و احسان خاندوزی در نامه ای به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خواستار اصلاح لایحه هفتم توسعه در زمینه «اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه» شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، احسان خاندوزی و روح الله دهقانی فیروزآبادی در نامه ای به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خواستار اصلاح لایحه هفتم توسعه در زمینه اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه شدند.

در این نامه وزیر اقتصاد و معاون علمی رییس جمهوری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر نمایندگان مجلس پیرامون قانون راهبردی جهش تولید دانش بنیان، تأکید کردند حرکت کشور به سمت تحقق اقتصاد دانش بنیان نباید در برنامه هفتم توسعه عقب گرد داشته باشد.

  طبق گفته یک منبع آگاه، در نامه مذکور که رونوشتی از آن به محمدباقر قالیباف ارسال شده، خاندوزی و دهقانی فیروزآبادی از مجلس شورای اسلامی خواسته اند در لایحه هفتم توسعه، تبصره ای اضافه شود که طبق بند 11 قانون جهش تولید دانش بنیان، اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه از شمول بند ث این لایحه مستثنی شود.

  در بند ث ماده 27 لایحه هفتم توسعه، اعطای هرگونه مشوق مالیاتی منع شده است.

این در حالی است که طبق قانون جهش تولید دانش بنیان که در سال گذشته به تصویب رسید، بندی در نظر گرفته شده که شرکت ها و صنایع بزرگ در صورتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه معاون علمی رییس جمهور و وزیر اقتصاد به مجلس برای اصلاح لایحه هفتم توسعه

نامه معاون علمی رییس جمهور و وزیر اقتصاد به مجلس برای اصلاح لایحه هفتم توسعه