مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 21:252023-06-27سياسي

یک نماینده: ردپای جریان نفوذ در دولت برایم مسجل است


من به عنوان یک کارشناس که سالها در حوزه سیاسی فعالیت کردم ردپای جریان نفوذ و گروهک های انحرافی در دولت آقای رییسی و در طول دو سال گذشته را مسجل می دانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آرمان ملی، مرتضی محمودوند درباره طرح استیضاح وزیر کشور در مجلس به دلیل صدور بخشنامه اخیر مبنی بر عدم همراهی مسئولان دولتی با نمایندگان در آستانه انتخابات گفت: بخشنامه اصل موضوع بوده است که همکاران ما به جد ناراحت و معترض هستند و اعتراض شان را هم رسما اعلام کردند، این مهم نیست استیضاح الان 80 یا 200 امضا دارد، مهم افکار عمومی ناراضی مجلس و صحن است که این نارضایتی و عصبانیت را چه رییس مجلس و چه نماینده ها رسما اعلام کرده ایم.

او ادامه داد: برای بنده به عنوان یک کارشناس حوزه سیاسی، ردپای جریان نفوذ و جریان گروهک انحراف در مواضع این چنینی در 2سال گذشته در دولت آقای رییسی مسجل است و من این را رسماً به وزیر کشور گفتم حتی برایش اسم آوردم گفتم که این اسامی جریان نفوذ و انحراف هستند شما اگر دلسوز نظام هستید اگر دلسوز خون شهدا هستید باید با این ها برخورد کنید.

او اظهار داشت: کسی که می آید این بخشنامه ها را می زند و این جریان سازی ها؛ قطع به یقین دوست آقای رییسی نیست! نه دوست خودش است! نه دوست خانواده اش است! نه دوست عیالش است! نه دوست هیچ کس نیست! این ها فرصت طلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده: ردپای جریان نفوذ در دولت برایم مسجل است

یک نماینده: ردپای جریان نفوذ در دولت برایم مسجل است