مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-06سياسي

رییس جمهور ازبکستان هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «شوکت میرضیایف» رییس جمهور ازبکستان اقدام موهن به آتش کشیدن قرآن مجید در سوئد را به شدت محکوم کرد و گفت این واقعه دردناک احساسات مسلمانان را عمیقا جریحه دار کرده است.

- رییس جمهور ازبکستان اقدام موهن به آتش کشیدن قرآن مجید در سوئد را به شدت محکوم کرد و گفت: این واقعه دردناک احساسات مسلمانان را عمیقا جریحه دار کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان اقدام موهن به آتش کشیدن قرآن مجید در سوئد را به شدت محکوم کرد و گفت این واقعه دردناک احساسات مسلمانان را عمیقا جریحه دار کرده است.

وی اظهار داشت: ما مطلقاً مخالف هرگونه رادیکالیسم و ​​افراط گرایی، مظاهر بی احترامی به ارزش های دینی ملت ها و مردم مختلف هستیم.

ما چنین شرارتی را که اخیراً در سوئد به عنوان سوزاندن قرآن کریم انجام شده است، به شدت محکوم می کنیم.

میرضیایف تاکید کرد: این گونه اقدامات که دین و احساسات شرافتمندانه میلیون ها انسان را آزار می دهد، کاملا غیرقابل قبول است.

هفته گذشته یک سوئدی عراقی الاصل به نام سلوان مومیکا 37 ساله در روز عید قربان در نزدیکی بزرگترین مسجد استکهلم یک نسخه از قرآن را پاره کرد و آن را آتش کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور ازبکستان هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کرد

رییس جمهور ازبکستان هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کرد