موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-27بين الملل

حمایت تمام عیار بن سلمان از پوتین


ولیعهد سعودی در تماسی تلفنی با رییس جمهور روسیه حمایت کامل ریاض از پوتین پس از تحولات روزهای اخیر در این کشور را ابراز داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع روسی از تماس تلفنی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه خبر دادند که طی آن ولیعهد عربستان بر حمایت از رهبری روسیه تاکید کرده است.

بر اساس این گزارش، کاخ کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه امروز تلفنی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان گفتگو کرد.

در بیانیه کرملین آمده است که ولیعهد عربستان، حمایت خود از اقدامات روسیه برای حفظ نظام قانونی در کشور را اعلام کرد.

در بیانیه مذکور آمده است که بن سلمان از روسیه درخصوص تحولات 24 ژوئن (شورش واگنر) برای حفظ نظام قانونی کشور و جان و امنیت شهروندان حمایت کرده است.

همچنین دو طرف به بررسی افزایش همکاری روسیه و عربستان نیز پرداختند.

این در حالی است که پیش از این و در روز گذشته نیز شماری از رهبران جهان در تماس با پوتین، حمایت خود از روسیه در مقابل شورش واگنر را اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمام عیار بن سلمان از پوتین

حمایت تمام عیار بن سلمان از پوتین