مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 19:152023-06-24اقتصادي

کلنگ زنی طرح توسعه کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) شهر مهاجران


طی مراسمی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان و مسئولان شهرستان بهار پروژه طرح توسعه کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) شهر مهاجران کلنگ زنی و عملیات اجرایی این طرح آغاز شد.

- کلنگ زنی طرح توسعه کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) شهر مهاجران ایسنا/همدان طی مراسمی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان و مسئولان شهرستان بهار پروژه طرح توسعه کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) شهر مهاجران کلنگ زنی و عملیات اجرایی این طرح آغاز شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در آیین کلنگ زنی این طرح گفت: یکی از زیرساخت های افزایش سواد شهروندی توسعه فضاهای فرهنگی است و توسعه کتابخانه ها در همین رابطه انجام می شود.

️عاطفه زارعی اضافه کرد: با توجه به رویکرد جدیدی که کتابخانه های عمومی مبنی بر تبدیل به مراکزی اجتماع محور در پیش گرفتند، استانداردسازی و گسترش برخی از فضاهای موجود ضروری است.

️وی ادامه داد: در کتابخانه های مرکزی و استاندارد در سطح کشور بیش از 60 نوع خدمت تعریف شده که خدمات به صورت حضوری ارائه می شوند.

زارعی افزود: کتابخانه مرکزی برای تبادل تجربیات و آراء و اندیشه ها مبتنی بر منابع موثق است و ما باید از فضاهای مجازی که سند اعتباری برای گفته ها وجود ندارد، گریزان باشیم و از کتابخانه ها به عنوان منابع اطلاع رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی طرح توسعه کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) شهر مهاجران

کلنگ زنی طرح توسعه کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) شهر مهاجران