مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 07:452023-06-28سياسي

نمره درخشان برای عملکرد وزارت خارجه در کارنامه دولت سیزدهم


یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه سیاست خارجی، وزیر امور خارجه دولت سیزدهم عملکرد خوبی داشته و توسعه تعاملات بین المللی در سطح منطقه ای و جهانی و تقویت ارتباطات با کشورهای منطقه و شرق آسیا از جمله گام های خوب دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی به شمار می رود.

- یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه سیاست خارجی، وزیر امور خارجه دولت سیزدهم عملکرد خوبی داشته و توسعه تعاملات بین المللی در سطح منطقه ای و جهانی و تقویت ارتباطات با کشورهای منطقه و شرق آسیا از جمله گام های خوب دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی به شمار می رود.

علیرضا نظری در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد دولت سیزدهم در دو سال گذشته، بیان کرد: دولت سیزدهم از خرداد سال 1400 روی کار آمد و در اوایل شهریور 1400 به طور رسمی قطار دولت به حرکت درآمد.

مجلس نیز همراهی خوبی در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت داشت و اکثر وزرای پیشنهادی دولت از مجلس رای اعتماد گرفتند و تنها یک وزیر یعنی وزیر آموزش و پرورش بود که موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس نشد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما در ادامه مسیر بعضا از مدیرانی در وزارتخانه ها استفاده شد که خیلی تجربه کار مدیریتی در وزارتخانه های مربوطه نداشتند که موجب وارد شدن خسارت هایی به دولت و سرمایه اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره درخشان برای عملکرد وزارت خارجه در کارنامه دولت سیزدهم

نمره درخشان برای عملکرد وزارت خارجه در کارنامه دولت سیزدهم