مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-16سياسي

انجمن ویژه خبرنگاران علم و فناوری تشکیل می شود


معاون علمی رییس جمهور از تشکیل انجمن ویژه خبرنگاران علم و فناوری خبر داد و گفت: در این انجمن فعالان رسانه ای علم و فناوری، گردهم می آیند تا جریان علمی و فناوری با شتاب بیشتری ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، آیین اختتامیه نهمین جشنواره نانو و رسانه با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری برگزار و از فعالان رسانه ای برجسته در ترویج گفتمان فناوری نانو تقدیر شد.

روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری طی سخنانی در این مراسم با اشاره به نقش جریان ساز و تحول آفرین رسانه ها عنوان کرد: رسانه ها نقش آگاهی بخشی و مردمی سازی فناوری ها را به خوبی ایفا می کنند و نقش آن ها در پایدارسازی و ارتقای فناوری ها نقشی کلیدی است.

وقتی جریان علم و فناوری مردمی می شود، علاوه بر کمک به ارتقای این فناوری، بازار آن نیز توسعه و رونق پیدا می کند.

دهقانی با اشاره به نقش فعالان رسانه ای در تولید محتوای مفید و آگاهی بخش برای اعتلا و سلامت جامعه گفت: تولید خوراک سالم، مفید و پرمحتوای رسانه ای و همچنین توزیع و رساندن آن به افراد جامعه، از اهمیتی بالا و هم اندازه تولید و تامین غذای سالم برخوردار است چرا که امروزه افراد با شناخت هایشان تصمیم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن ویژه خبرنگاران علم و فناوری تشکیل می شود

انجمن ویژه خبرنگاران علم و فناوری تشکیل می شود