مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-15اقتصادي

موضوع قیمت گذاری بلیت شناورها ورسیدگی به پرونده تجار دراولویت است


موضوع قیمت گذاری بلیت شناورها و رسیدگی به پرونده تجار در اولویت دستگاه قضایی استان هرمزگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا احمدی منش در جریان برگزاری دومین نشست فعالان اقتصادی با مسئولان قضایی در اتاق بازرگانی بندرعباس، اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضایی استان و به ویژه رییس کل دادگستری استان همواره حامی تولید، صادرات، واردات و تجارت و بازرگانی هستند و برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی تلاش می کنند.

بندرعباس هم به عنوان قطب تجارت کشور اهمیتش دوچندان است و همین موضوع، وظیفه دستگاه قضایی را در این خصوص بسیار بیشتر می کند.

احمدی منش اظهار داشت: بسیاری از نیازهای تجار و بازرگانان را در دستگاه قضایی آنالیز و بررسی می کنیم و در حوزه های مختلف ازجمله تأمین کالاهای اساسی و ثبت انبارها، بازشماری کانتینرهای موجود در بنادر استان اقدامات ویژه ای انجام داده ایم.

وی گفت: بخشی از مشکلات فعالان اقتصادی به دلیل روندهای موجود و تفاسیر مختلف از قانون است که دستگاه قضایی به صورت حاکمیتی به این مسائل ورود کرده و بسیاری از مشکلات را حل و فصل کرده است.

وی با قدردانی از ابتکار رییس اتاق بازرگانی هرمزگان در خصوص برگزاری این جلسات هم گفت: اولین جلسه با حضور معاون دادستان کل کشور برگزار شد و وعده کردیم که به صورت مستمر در جمع فعالان اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع قیمت گذاری بلیت شناورها ورسیدگی به پرونده تجار دراولویت است

موضوع قیمت گذاری بلیت شناورها ورسیدگی به پرونده تجار دراولویت است