مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 04:252023-07-21اجتماعي

نصب 100 نماد عاشورایی در بوشهر


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر از نصب 100 نماد عاشورایی با هدف استقبال از ماه های محرم و صفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، ساسان محبی رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر شامگاه گذشته در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز ماه محرم، نسبت به نصب هزار پرچم عزا، بیش از 15 هزار متر ریسه پارچه ای و رنگ آمیزی، نوسازی و نصب 100 نماد متنوع متناسب با این ایام در سطح شهر بوشهر اقدام شده است.

وی ادامه داد: همچنین 10 عدد بیلبورد در نقاط پرتردد شهری به تبیین حرکت عاشورا و عزای سرور و سالار شهیدان اختصاص داده شده است.

محبی گفت: ساخت و نصب سه المان جدید ویژه ماه محرم و صفر در میادین و معابر بوشهر، از دیگر اقدام های صورت گرفته با هدف استقبال از محرم حسینی است؛ همچنین همزمان با نخستین روز از ماه محرم پرچم بزرگ سرور و سالار شهیدان در آیینی با حضور دوستداران مکتب حسینی در میدان شهید رییس علی دلواری به اهتزاز در درآمده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: بخشی از پرچم ها و نمادها نیز تا پیش از فرارسیدن تاسوعا و عاشورا در سطح شهر جانمایی و نصب می شود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 100 نماد عاشورایی در بوشهر

نصب 100 نماد عاشورایی در بوشهر