مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-08اقتصادي

آبرسانی سیار به 200 روستای اردبیل


معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: در حال حاضر 200 روستای استان اردبیل به شکل سیار و با استفاده از تانکرهای تهیه شده از آب شرب بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبری فرد عصر شنبه در جلسه مدیریت منابع آب در اردبیل اظهار کرد: به رغم توزیع آب از طریق منابع موجود و عملیات بهسازی چشمه ها و منابع آب سطحی، برخی روستاها همچنان از نعمت آب شرب پایدار و مستمر بی بهره هستند.

وی تصریح کرد: عمده روستاهای شمال استان از منابع سطحی و تصفیه خانه بهره مند بوده و در قالب مجتمع های بزرگ آبرسانی تأمین منابع آب مصرفی آنها به انجام می رسد.

معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب استان اردبیل گرمای هوا در شمال استان را یکی از عوامل اصلی افزایش مصرف آب و منابع جاری در این حوزه اعلام کرد و گفت: همکاران ما 24 ساعته تلاش می کنند تا تأمین آب پایدار شهرها و روستاها را انجام دهند که در این زمینه همشهریان و روستاییان می توانند مشکلات و نارسایی ها در آبرسانی را از طریق سامانه 122 در میان بگذارند.

اکبری فرد توزیع آب از طریق تانکرهای سیار را آخرین راهکار در تأمین منابع آب عنوان کرد و افزود: شرایط متفاوتی را در تأمین منابع آب در مناطق مختلف استان شاهد و ناظر هستیم که با توجه به برنامه ریزی منظم هفتگی، تأمین آب آنها از طریق تانکرهای سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به 200 روستای اردبیل

آبرسانی سیار به 200 روستای اردبیل