مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-15اجتماعي

هزینه ساخت هر کیلومتر مترو چند؟


شرکت متروی تهران در گزارشی در خصوص دلایل رویکرد استفاده حداکثری از دستگاههای حفار مکانیزه در احداث تونل های خطوط جدید شبکه متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

- شرکت متروی تهران در گزارشی در خصوص دلایل رویکرد استفاده حداکثری از دستگاههای حفار مکانیزه در احداث تونل های خطوط جدید شبکه متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی شرکت متروی تهران اعلام کرد: شرکت متروی تهران، گامهای اجرایی مهمی برای توسعه شبکه حمل و نقل ریلی زیرزمینی پایتخت برداشته که البته مهمترین آنها، مطالعات خطوط جدید به همراه انعقاد چند قرارداد و تفاهمنامه با شرکت های سازنده و در نهایت شروع عملیات اجرایی خط 10 مترو بوده است.

اما با توجه به هزینه های سنگین این صنعت که در گذر ایام مشمول افزایش سنواتی قابل توجه قیمت کالا و خدمات می شود، اگر برای تسریع زمان ساخت خطوط جدید و کاهش هزینه های مترتب بر این امر برنامه ریزی نشده بود، بی تردید ایده تکمیل 11 خط شبکه متروی تهران به یک رویا تبدیل می شد.

برآوردهای مالی صورت گرفته به منظور احداث و تجهیز 4 خط جدید شبکه متروی پایتخت، گویای آن است که هزینه تحقق این طرح بزرگ شهری حتی در کوتاهترین زمان ممکن، حداقل 330 هزار میلیارد تومان بوده و این مبلغ در حالی بیان می شود که نرخ رشد تورم در سالهای دوره ساخت خطوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ساخت هر کیلومتر مترو چند؟

هزینه ساخت هر کیلومتر مترو چند؟