مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-24حوادث

تشکیل پرونده برای 2 مدیر مرتبط با حادثه برخورد تریلر با 14 خودرو در یاسوج


بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تصادف خونین یاسوج (مقابل پلیس راه شیراز – یاسوج) گفت: برای دو نفر از مدیران متولی پرونده تشکیل شده و در حال بررسی است که در صورت اثبات تخلف مدیران با آنها برخورد قانونی می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تصادف خونین یاسوج (مقابل پلیس راه شیراز – یاسوج) گفت: برای دو نفر از مدیران متولی پرونده تشکیل شده و در حال بررسی است که در صورت اثبات تخلف مدیران با آنها برخورد قانونی می شود.

محمد مهدی صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: سازمان بازرسی نامه های هشداری متعددی را در خصوص این نقطه حادثه خیز با دستگاه های متولی (راهداری و راه شهرسازی) مکاتبه کرده که این نامه ها هم موجود است.

وی اظهارکرد: نهم فروردین ماه 1402 نامه های هشداری را به این دستگاه های متولی ارسال کردیم و به آن ها پیرامون همین نقطه حادثه خیز به لحاظ؛ فضاسازی، رعایت حریم و نقض قوانین و مقررات صورت گرفته هشدار دادیم و تأکید کردیم که باید این موارد اصلاح شود و به آن ها گفتیم که ممکن است چنین اتفاق بیفتد.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اما به این هشدار توجه نکردند همچنین در تاریخ 2 خرداد ماه 1402 گفتیم که حریم جاده یاسوج به شیراز حدفاصل سرآبتاوه تا پلیس راه شیراز – ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای 2 مدیر مرتبط با حادثه برخورد تریلر با 14 خودرو در یاسوج

تشکیل پرونده برای 2 مدیر مرتبط با حادثه برخورد تریلر با 14 خودرو در یاسوج