مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-18اجتماعي

سازماندهی 55 هزار نفر در تشکل سازمان دانش آموزی استان بوشهر


رییس سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت: 55 هزار نفر در تشکل سازمان دانش آموزی استان بوشهر جذب و سازماندهی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خداکرم نوروزی عصر سه شنبه در همایش تجلیل از مربیان و پیشتازان و فعالان سازمان دانش آموزی منطقه شبانکاره دشتستان اظهار داشت: امسال 21 هزار دانش آموز استان تحت پوشش برنامه های پایگاه تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت قرار دارند رییس سازمان دانش آموزی استان بوشهر افزود: از این تعداد 11 هزار دانش آموز تحت پوشش 172 پایگاه در 732 کلاس طرح اوقات فراغت سازمان دانش آموزی استان شرکت کرده اند.

وی 939 مانور زلزله سراسری در مدارس را یکی دیگر از برنامه های سازمان دانش آموزی دانست و بیان کرد: استان بوشهر در این حوزه رتبه برتر کشور کسب کرد و آموزش و پرورش استان بوشهر از سوی وزارت کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

نوروزی با بر شمردن فعالیت های مختلف این سازمان در زمینه ها و روش های تربیت مشارکت دانش آموزان و مسئولیت پذیری، اظهار داشت: سازمان دانش آموزی دارای چهار تشکل و یکی از آنها پیشتازان است و 55 هزار نفر از دانش آموزان استان بوشهر عضو آن هستند.

رتبه دوم کشور در جذب دانش آموز وی جذب و سازماندهی 55 هزار نفر از دانش آموزان استان بوشهر در تشکل سازمان دانش آموزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: سازمان دانش آموزی با جذب 110 درصدی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی 55 هزار نفر در تشکل سازمان دانش آموزی استان بوشهر

سازماندهی 55 هزار نفر در تشکل سازمان دانش آموزی استان بوشهر