مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-10ورزشي

ضرورت تبیین سیاست های جوانی جمعیت در قالب برنامه های فرهنگی


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج بر ضرورت تبیین سیاست های جوانی جمعیت در قالب برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: بومی سازی سیاست های جوانی جمعیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج بر ضرورت تبیین سیاست های جوانی جمعیت در قالب برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: بومی سازی سیاست های جوانی جمعیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرکه وت نجفی امروز دوشنبه در نشست هم اندیشی اجرای برنامه ها و سیاست های پیرامون جوانی جمعیت، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های بومی در اجرای قوانین جوانی جمعیت از اهداف شهرداری سنندج است از تمام توان و ظرفیت هایی که وجود دارد در مسیر تحقق اهداف و سیاست های جوانی جمعیت بهره خواهیم گرفت.

وی افزود: اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت خارج از وظیفه سازمانی یک رسالت اجتماعی نسبت به پایداری آینده کشور است.

وی بر ضرورت تبیین اجرا و تحقق برنامه های قانون جوانی جمعیت در قالب برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: در قانون ابلاغی وظایف تمامی سازمان ها و نهادها به طور مشخص تعیین شده است.

وی با تاکید براینکه همه بخش ها باید وظایف خود را به نحو احسن در این خصوص انجام دهند، اذعان کرد: وظایف شهرداری در حوزه های مختلف تعریف شده و مورد تایید شهردار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین سیاست های جوانی جمعیت در قالب برنامه های فرهنگی

ضرورت تبیین سیاست های جوانی جمعیت در قالب برنامه های فرهنگی