مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-19حوادث

بازداشت 7 شرور که ساکنان مرکز تهران را به وحشت انداختند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دنبال دریافت خبری مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی منجر به قطع عضو شهروندی از ناحیه مچ دست شده از سوی هفت نفر از اراذل و اوباش در محدوده خیابان خوش تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس .

- ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران هفت تن از اراذل و اوباش سابقه دار را که با عربده کشی و قدرت نمایی باعث ایجاد رعب و وحشت در محدوده خیابان خوش شده و شهروندی را نیز مجروح کرده بودند، دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دنبال دریافت خبری مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی منجر به قطع عضو شهروندی از ناحیه مچ دست شده از سوی هفت نفر از اراذل و اوباش در محدوده خیابان خوش تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و آنان برای شناسایی و دستگیری این افراد وارد عمل شدند.

در همین راستا نیز تیمی از مأموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت به محل درگیری اعزام شده و تحقیقات میدانی و فنی خود را آغاز کردند که در جریان آن هویت این افراد مورد شناسایی قرار گرفت، اما بررسی های اولیه حاکی از آن بود که متهمان برای جلوگیری از دستگیری توسط پلیس از مخفیگاه خود نقل مکان کرده و زندگی مخفیانه ای را آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 7 شرور که ساکنان مرکز تهران را به وحشت انداختند

بازداشت 7 شرور که ساکنان مرکز تهران را به وحشت انداختند