مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-18سياسي

واردات خودروهای کارکرده باید برای همه مردم امکان پذیر باشد


کمال حسین پور نماینده سردشت و پیرانشهر گفت: نکند که در اجرای این قانون مجدداً انحصار ایجاد شود و امتیاز واردات خودرو به چند خودروساز و زیرمجموعه های آنها واگذار شود و باز مردم را اسیر این شرکت ها کنیم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده مجلس گفت : واردات خودروهای کار کرده باید برای همه مردم امکان پذیر باشد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روسیه و چین بدانند که جمهوری اسلامی به عنوان یک قطب برا اساس منافع ملی خود با دیگر قطب ها وارد ائتلاف های موقت می شود.

به نوشته ایسنا کمال حسین پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در نطق اضطراری خود در جلسه روز دوشنبه 26 تیر 1402 صحن مجلس با بیان اینکه از اقدام وزارت امور خارجه در احضار سفیر روسیه تشکر و قدردانی می کنم ، اظهار کرد: یکی از مهمترین شعارهای انقلاب اسلامی نه شرقی، نه غربی؛ جمهوری اسلامی است؛ این شعار در اصل فراخوانی برای استقلال و آزادی کشور است و الگوی جمهوری اسلامی را در برابر بلوک شرق و غرب به مردم جهان عرضه می کند.

وی تاکید کرد: روسیه و چین بدانند که جمهوری اسلامی به عنوان یک قطب بر اساس منافع ملی خود با دیگر قطب ها وارد ائتلاف های موقت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات خودروهای کارکرده باید برای همه مردم امکان پذیر باشد

واردات خودروهای کارکرده باید برای همه مردم امکان پذیر باشد