مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:302023-06-25سياسي

کارِ فرهنگی را در حوزه مواد مخدر فراموش کرده ایم


معاون دادستان کرمانشاه با بیان اینکه برخوردهای سلبی صرف در حوزه مقابله با مواد مخدر کافی نیست، گفت: در کنار برخوردهای سلبی، به کار فرهنگی در این حوزه نیاز است که متاسفانه آن را فراموش کرده ایم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون دادستان کرمانشاه با بیان اینکه برخوردهای سلبی صرف در حوزه مقابله با مواد مخدر کافی نیست، گفت: در کنار برخوردهای سلبی، به کار فرهنگی در این حوزه نیاز است که متاسفانه آن را فراموش کرده ایم.

محمد امین رحیمی، امروز (4 تیر) در همایش سالروز مبارزه با مواد مخدر با اشاره به آسیب های بسیار مواد مخدر در تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و .

در جامعه گفت: آسیب های یک فرد معتاد یک خانواده و حتی یک محله را می تواند درگیر کند، بنابراین همه باید با تمام توان برای مقابله با معضل اعتیاد تلاش کنند.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از معتادان، ابتدا بصورت تفریحی و سرگرمی اقدام به مصرف کرده و بعدها با استمرار مصرف، در دام اعتیاد گرفتار می شوند و آن زمان است که ابعاد این فاجعه خود را نشان می دهد.

رحیمی گفت: عمده این افراد وضع مالی خوبی ندارند و آنهایی هم که از وضعیت خوبی برخوردارند به تدریج در سیر نزولی قرار گرفته و فقیر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارِ فرهنگی را در حوزه مواد مخدر فراموش کرده ایم

کارِ فرهنگی را در حوزه مواد مخدر فراموش کرده ایم