مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:502023-06-24سياسي

امام جمعه شیراز: رویدادهای فرهنگی هم سو با نقشه مهندسی فرهنگی فارس حرکت کنند


رویدادهای فرهنگی که از سوی دستگاه های مختلف فارس برگزار می شود، باید نسبت روشنی با نقشه مهندسی فرهنگی این استان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امروز در شورای فرهنگ عمومی استان فارس، ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: نباید رویدادی در این استان برگزار شود مگر اینکه به روشنی مشخص باشد که در راستای تحقق کدام مولفه و هدف نقشه مهندسی فارس است.

وی ادامه داد: استان فارس برای حکمرانی صحیح فرهنگی دارای یک سند بالادستی با عنوان نقشه مهندسی فرهنگی است که به عنوان نخستین برش استانی از سوی رییس جمهور رونمایی شد و باید همه فعالیت های فرهنگی در راستای تحقق اهداف این سند هماهنگ شود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه اکنون نزدیک به 2 سال از تصویب این سند بالادستی می گذرد از مدیران همه دستگاه های فرهنگی خواست تا کمک کنند هر چه زودتر نقاط توقف در عملیاتی شدن این سند مشخص و مرتفع شود.

آیت الله دژکام با اشاره به تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب بر ساخت و حفاظت از هویت ایرانی ، اظهار کرد: نقشه مهندسی فرهنگی فارس در راستای تحقق این هدف متعالی طراحی شده و باید اقدامات فرهنگی نیز در همین راستا تعریف شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: حکمرانی فرهنگی یکی از وظایف حاکمیت و نظام اسلامی است و باید اقدامات مردمی را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: رویدادهای فرهنگی هم سو با نقشه مهندسی فرهنگی فارس حرکت کنند

امام جمعه شیراز: رویدادهای فرهنگی هم سو با نقشه مهندسی فرهنگی فارس حرکت کنند