مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-16سياسي

خانواده ها در مبارزه با مواد مخدر، کمک حال مسئولان باشند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به ضرورت فراهم سازی زیرساخت های فرهنگی گفت: مواد مخدر نه تنها در خانه ها، ادارات و شرکت ها بلکه در کمین مدارس هم نشسته است و باید مراقب و یاریگر یکدیگر باشیم تا از این فضای خانمان سوز دور شویم.

- ایسنا/خوزستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به ضرورت فراهم سازی زیرساخت های فرهنگی گفت: مواد مخدر نه تنها در خانه ها، ادارات و شرکت ها بلکه در کمین مدارس هم نشسته است و باید مراقب و یاریگر یکدیگر باشیم تا از این فضای خانمان سوز دور شویم.

رضا نجاتی در آیین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم که امروز (25 تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در بیش از 200 کشور در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر که از موارد خانمان سوز است و می تواند یک جامعه را به پرتگاه سقوط برساند، تلاش می شود.

1200 نوع موادمخدر جدید به موادی که قبلا بوده اضافه شده است و هدف نیز جوانان هستند که به نابودی کشیده شوند و جامعه ناسالم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خطاب به دانش آموزان افزود: آنچه که شما باید به آن عمل کنید این است که یاریگر هم باشید تا بتوانیم از این بلایی که دشمن با آن در کمین نشسته و از وسوسه ها، هیجانات و نگاه کاذبی که برخی افراد به این مواد دارند، خود را نجات دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها در مبارزه با مواد مخدر، کمک حال مسئولان باشند

خانواده ها در مبارزه با مواد مخدر، کمک حال مسئولان باشند