مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-22اجتماعي

آخرین خداحافظی های زائران ایرانی با مسجدالنبی و قبرستان بقیع


با نزدیک شدن مناسک حج، زائرینی که از سراسر دنیا برای زیارت نبی مکرم اسلام به مدینه آمده اند کم کم باید با حرم نبوی و پیامبر رحمت (ص) خداحافظی کنند.

- با نزدیک شدن مناسک حج، زائرینی که از سراسر دنیا برای زیارت نبی مکرم اسلام به مدینه آمده اند کم کم باید با حرم نبوی و پیامبر رحمت (ص) خداحافظی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با نزدیک شدن مناسک حج، زائرینی که از سراسر دنیا برای زیارت نبی مکرم اسلام به مدینه آمده اند کم کم باید با حرم نبوی و پیامبر رحمت (ص) خداحافظی کنند چند روزی است که به آغاز کنگره عظیم حج باقی نمانده است،جایی که قبل از ترک مدینه و محرم شدن،برای وداع به مسجد النبی و بقیع می آیند.

و چه سخت است دل کندن از شهری که سال ها در انتظار دیدارش همچون شمعی می سوختی! در کنار مرقد حضرت رسول گرامی اسلام(ص)غوغایی برپا است.

عده ای ناله می کنند.

دیگری اشک می ریزد و آن یکی دست هایش را به آسمان گرفته و زمزمه می کند، زیرا شاید این شب آخرین دیدار باشد و باید فردا قبل از نماز مغرب برای محرم شدن به مسجد شجره رفت و اینجاست که بغض یکدفعه می ترکد.

از حرم که بیرون می آیی چند متر آن طرف تر ، در سیاهی شب دلداده هایی را می بینی که هر یک پشت درهای بسته بقیع خلوت کرده اند و هر کدام با زبانی وصف حال یار می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خداحافظی های زائران ایرانی با مسجدالنبی و قبرستان بقیع

آخرین خداحافظی های زائران ایرانی با مسجدالنبی و قبرستان بقیع