مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-06سياسي

نقش گروه های مردمی در ایجاد یک جریان اجتماعی بسیار اثرگذار است


مدیرکل دفتر برنامه ریزی توسعه اجتماعی جوانان گفت: نقش گروه های مردمی در ایجاد یک جریان اجتماعی بسیار اثر گذار است و مشارکت های مردمی می تواند هزینه های اجرای برنامه های اجتماعی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

- ایسنا/یزد مدیرکل دفتر برنامه ریزی توسعه اجتماعی جوانان گفت: نقش گروه های مردمی در ایجاد یک جریان اجتماعی بسیار اثر گذار است و مشارکت های مردمی می تواند هزینه های اجرای برنامه های اجتماعی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

حجت الاسلام مهدی متقی فر در اولین اجلاس سراسری شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت تشکل ها و سمن های جوانان که به میزبانی استان یزد در حال برگزاریست، نقش گروه های مردمی را در ایجاد یک جریان اجتماعی بسیار اثر گذار دانست و اظهار کرد: مشارکت های مردمی می تواند هزینه های اجرای برنامه های اجتماعی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

وی یکی از مهمترین مسائل در جامعه امروز را مسئله ازدواج و جوانی جمعیت دانست و افزود: در سال های اخیر در این حوزه فعالیت هایی مختلفی انجام شده است که تشکیل شبکه ازدواج و جوانی جمعیت تشکل ها و سمن های جوانان یکی از این اقدامات است متقی فر در خصوص نحوه عملکر این شبکه عنوان کرد: شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت باید بصورت تخصصی فعالیت خود را انجام دهد و این اجلاس که با حضور اساتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش گروه های مردمی در ایجاد یک جریان اجتماعی بسیار اثرگذار است

نقش گروه های مردمی در ایجاد یک جریان اجتماعی بسیار اثرگذار است