مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-03سياسي

رشته های آینده پژوهانه در ساختار جشنواره فارابی بازتعریف شود


عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق گفت: باید رشته های آینده پژوهانه در ساختار جشنواره فارابی بازتعریف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی، غلامرضا گودرزی، عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق، درباره تاثیرگذاری و ایجاد تحول بنیادین در علوم انسانی و تولید علم توسط جشنواره فارابی گفت: این جشنواره در ایجاد تحول در حوزه علوم انسانی بی تاثیر نیست.

وی ادامه داد: اگر اطلاع رسانی خوبی صورت بگیرد و اساتید، دانشجویان و محققان از برگزاری این جشنواره مطلع شوند و نحوه داوری و ارزیابی آثار و چگونگی ارزش گذاری آن ها شفاف و روشن شود، می تواند به یک تحول در این حوزه منجر شود و به رشد و ارتقای دانش کمک کند اما به اعتقاد من انتظار زیادی است که تمام تحول در علوم انسانی را مربوط به جشنواره فارابی بدانیم بلکه دانشگاه ها و سایر مراکز هم باید تاثیرگذارباشند.

این استاد دانشگاه در واکنش به این سوال که فرآیند داوری آثار در جشنواره فارابی را چطور ارزیابی می کند؟ گفت: علاقه مندی داوطلبان به این جشنواره در گرو علمی و حرفه ای بودن آن است.

من به عنوان کسی که در این جشنواره حضور داشتم، نگاه علمی و تخصصی در این جشنواره لحاظ می شود، اما به نظر می رسد باید جزییات بیشتری در اختیار عموم داوطلبان و اساتید و دانشجویان قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های آینده پژوهانه در ساختار جشنواره فارابی بازتعریف شود

رشته های آینده پژوهانه در ساختار جشنواره فارابی بازتعریف شود