مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-16سياسي

حرم امام حسین(ع) 60 برابر بزرگ تر می شود


جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران گفت: حرم امام حسین(ع) 9 هزار مترمربع است و قرار است در پروژه بازسازی 600 هزار مترمربع شود که بیش از 60 برابر بزرگ تر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، همایش سالانه و نشست هم اندیشی مسؤولان ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان تهران صبح امروز در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

  آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران، سیدحسین هاشمی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران، فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان های استان تهران و مدیران ستادهای بازسازی عتبات استان تهران در این همایش حضور داشتند.

    مسعود اسماعیل بیگی جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران در این مراسم با ارائه گزارشی از کارهای انجام شده در کربلا اظهار کرد: صحن حضرت زهرا(س) در حرم امیرالمومنین(ع) 11 هزار مترمربع بود که پس از بازسازی اکنون بیش از 22 هزار مترمربع است و همه زائران که 80 درصد آنها ایرانی است به راحتی زیارت و تردد می کنند.

وی با بیان اینکه صحن حضرت زهرا(س) دومین بنای جهان اسلام بعد از مسجد الحرام است که این پروژه تکمیل شده است، گفت: اکنون مهمترین پروژه در دست اقدام، توسعه حرم امام حسین(ع) است که قرار است بیش از 60 برابر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم امام حسین(ع) 60 برابر بزرگ تر می شود

حرم امام حسین(ع) 60 برابر بزرگ تر می شود