مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-05سياسي

بهره برداری از یک راکتور جدید در آینده و کسب رتبه اول ایران در رادیو دارو ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست تیرماه سال 1402 مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با حضور جمعی از دانشگاهیان دانشگاه های مختلف کشور ازجمله تهران، - معاون برنامه ریزی سازمان انرژی اتمی در نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی گفت: رآکتور 300 مگاواتی در دارخوین اهواز در دست احداث بوده و راکتور های تحقیقاتی نیز با اولویت بومی سازی در دست توسعه هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست تیرماه سال 1402 مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با حضور جمعی از دانشگاهیان دانشگاه های مختلف کشور ازجمله تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، الزهرا، سمنان، کرمان، خوارزمی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، رازی و علوم و تحقیقات به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) و شهید مصطفی چمران، با بررسی اهم اخبار ماه گذشته به رصد فضای مجازی پرداخته شده و موضوع نظرسنجی صورت یافته توسط مرکز تحلیل اجتماعی متا درخصوص تبعیض و ریشه های آن در جامعه پرداخته شد.

علیرضا رهایی استاد دانشگاه و مسئول جلسه ضمن ضروری دانستن انتقال اطلاعات مربوط به تولیدات متعدد فناوری های هسته ای به جوانان و قشر دانشگاهی، تأکید کرد و گفت: نشر این دستاورد ها می تواند امید بیشتری را در جامعه جوان دانشگاهی بوجود آورد و آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از یک راکتور جدید در آینده و کسب رتبه اول ایران در رادیو دارو ها

بهره برداری از یک راکتور جدید در آینده و کسب رتبه اول ایران در رادیو دارو ها