مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-22اجتماعي

اجرای 236 کیلومتر عملیات آسفالتی در جاده های استان کرمانشاه


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای 236 کیلومتر عملیات آسفالتی در جاده های استان کرمانشاه خبر داد.

- علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ویژگی شاخص محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه که مسیر اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) است عملیات روکش آسفالت محورهای شریانی، اصلی و بزرگراه کربلا از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: طی سه ماهه سال جاری عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، شانه سازی و چاله پرکنی و… در 236 کیلومتر از راه های استان کرمانشاه انجام شده و طی این بازده زمانی 150 کیلومتر عملیات روکش آسفالت رگلاژی و رویه نهایی پیمانی انجام شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: لکه گیری آسفالت پیمانی 31 کیلومتر و 28 کیلومتر چاله پرکنی، لکه گیری، آسفالت رگلاژی موضعه ای به صورت امانی اجرا شده است.

سلیمی با اشاره به تناژ آسفالت مصرفی، گفت: تناژ آسفالت مصرفی به صورت پیمانی 164 هزار تن و تناژ آسفالت مصرفی به صورت امانی یک هزار تن است.

سلیمی گفت: جمع کل تناژ آسفالت مصرفی در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه 165 هزار تن است که این تناژ رکورد جدیدی در زمینه تناژ آسفالت در جاده های استان کرمانشاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 236 کیلومتر عملیات آسفالتی در جاده های استان کرمانشاه

اجرای 236 کیلومتر عملیات آسفالتی در جاده های استان کرمانشاه