مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-26اقتصادي

مجلس «تسهیلات 830 میلیونی» به کارکنان بانک ها را بررسی می کند


طبق آیین نامه ابلاغی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک ها تا سقف 830 میلیون تومان مجاز شده که تسهیلات خرید مسکن و جعاله نیز از آن مستثنی است یعنی 550 میلیون تومان علاوه بر 830 میلیون تومان را شامل می شود.

- مجلس تسهیلات 830 میلیونی به کارکنان بانک ها را بررسی می کند سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: طبق آیین نامه ابلاغی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک ها تا سقف 830 میلیون تومان مجاز شده که تسهیلات خرید مسکن و جعاله نیز از آن مستثنی است یعنی 550 میلیون تومان علاوه بر 830 میلیون تومان را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در واکنش با پرداختی بانک ها به کارکنان خود گفت: در حالیکه عموم مردم برای دریافت تسهیلات خرد از بانک ها دچار مشکلات عدیده ای هستند، پرداخت های میلیاردی بانک های دولتی به کارکنان خود نوعی تبعیض و بی عدالتی در جامعه است که ضروری است نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

این موضوع نه تنها مورد تأکید مجلس بلکه حتی از سوی رییس جمهور نیز در دولت مطرح شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تکلیف قانون بودجه سال 1402 برای بانک مرکزی جهت ابلاغ آیین نامه، انتظار می رفت تا بانک مرکزی بنا به نظر صریح رییس جمهور و نگاه مجلس برای اصلاح این روند تبعیض آمیز اقدام جدی انجام دهد اما در حاضر شاهدیم که پس از یک تأخیر و ترک فعل قریب به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس «تسهیلات 830 میلیونی» به کارکنان بانک ها را بررسی می کند

مجلس «تسهیلات 830 میلیونی» به کارکنان بانک ها را بررسی می کند