مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-01سياسي

نیازمند مشارکت بیشتر خیران سلامت در اردستان هستیم


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جوابگوی نیازهای بعضی از بخش های بیمارستان نیست و باز هم نیازمند مشارکت بیشتر خیران حوزه درمان در اردستان هستیم.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جوابگوی نیازهای بعضی از بخش های بیمارستان نیست و باز هم نیازمند مشارکت بیشتر خیران حوزه درمان در اردستان هستیم.

حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد، عصر امروز(شنبه) در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان شهید بهشتی اردستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه دفتر مردمی نماینده محل رفت و آمد مردم است و مسائل مختلف شهرستان را به اعضای دفتر و بنده منتقل می کنند یکی از موضوعاتی که زیاد مطرح می شد جریان اداره بیمارستان بود که امروز سرزده بازدیدی از بخش های مختلف بیمارستان انجام شد.

وی با بیان اینکه هدف از این بازدید بررسی مشکلات و مسائل موجود در خدمت رسانی، امکانات و تجهیزات بیمارستان بود، افزود: کمبودهایی از جمله در سرم و برخی داروها در داروخانه بیمارستان وجود دارد که با پیگیری های انجام شده مشخص شد مشکل کشوری است که نیازمند پیگیری در سطح وزارتخانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند مشارکت بیشتر خیران سلامت در اردستان هستیم

نیازمند مشارکت بیشتر خیران سلامت در اردستان هستیم