مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:022023-07-05ورزشي

سهم کشتی از واریز 30 میلیاردی کمیته ملی المپیک چقدر بود؟


سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص دریافت بودجه از کمیته ملی المپیک به فاصله 80 روز مانده تا بازی های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هفته گذشته بود که کمیته ملی المپیک در راستای حمایت از فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو، مبلغ 30 میلیارد تومان به حساب فدراسیون های ورزشی واریز کرد.

این بخش از واریزی شامل همه فدراسیون های ورزشی شده اما در این تخصیص نگاه ویژه تری به فدراسیون های المپیکی و اعزامی به هانگژو شده است.

با توجه به این بخش از واریز بودجه توسط کمیته ملی المپیک، میزان دریافتی فدراسیون ها در 4 ماهه نخست سال به صورت میانگین به 50 درصد رسید.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بودجه دریافتی از کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بودجه در نظر گرفته شده از سوی کمیته ملی المپیک برای کشتی حدود 24 میلیارد تومان است که تاکنون دو قسمت آن یعنی در یک مرحله 3 میلیارد و 300 میلیون تومان و در مرحله دوم در هفته گذشته 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب فدراسیون کشتی واریز شده است.

توقع فدراسیون کشتی از دریافتی ها بر اساس سقف اعتبارات اعلام شده بیش از 35 میلیارد تومان است و این رقم را حداقل دریافتی منطقی از کمیته ملی المپیک می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کشتی از واریز 30 میلیاردی کمیته ملی المپیک چقدر بود؟

سهم کشتی از واریز 30 میلیاردی کمیته ملی المپیک چقدر بود؟