مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-20سياسي

رویکرد سازمان امور دانشجویان توانمندسازی و نخبه پروری است


مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان اموردانشجویان گفت: رویکرد و نگاه سازمان امور دانشجویان در دولت سیزدهم در راستای توانمندسازی و ارتقای سطح علمی دانشجویان و نخبه پروری بوده است.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل ازسازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان اموردانشجویان در مراسم اختتامیه دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور گفت: رویکرد و نگاه سازمان امور دانشجویان در دولت سیزدهم در همه ادارات در جهت توانمند سازی دانشجویان بوده و از مدیران خواسته شد تا برنامه های عملیاتی در همه حوزه ها در ادارات کل سازمان تهیه شود.

وی ادامه داد: در این راستا اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در سال گذشته 4 برنامه عملیاتی برنامه ریزی و اجرا کرد که بیشتر آنها برای اولین بار اجرا شده است تا دانشجویان شاهد و ایثارگر مستعد و نخبه، شناسایی شده و برنامه هایی در جهت ایجاد انگیزه و شادابی و رقابت و همچنین هویت مداری آن ها تدوین شود.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: بصیرت افزایی در صدر برنامه های امام رضا(ع) بود بطوریکه سراسر وجود و زندگی این امام همام که امروز توفیق حضور در حرمش نصیبمان شده پر از برکت و خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد سازمان امور دانشجویان توانمندسازی و نخبه پروری است

رویکرد سازمان امور دانشجویان توانمندسازی و نخبه پروری است