مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:012023-07-18اقتصادي

تحویل 40 واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول در کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین واگذاری 14هزارمین واحد مسکونی به خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول با حضور استاندار کرمانشاه، رییس بنیاد مستضعفان کشور، رییس بنیاد مسکن کشور و رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

ساخت این مجموعه 14 هزار واحدی در قالب یک تفاهم نامه مشترک با همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی، راه و شهرسازی و انجمن خیرین کشور انجام و به خانوارهای هدف واگذار شده است.

در برنامه امروز مجموعه 40 واحدی باقی مانده از شهرک فدک کرمانشاه به بهره برداری رسید که 14 هزارمین واحد مسکونی برای خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول محسوب می شود.

پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد: 40 واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو فرزند معلول و بالاتر امروز تحویل داده شد.

وی ادامه داد: کار ساخت این 40 واحد در کرمانشاه طی دو سال گذشته آغاز و امروز تحویل داده شد، این منازل بدلیل اینکه برای جامعه معلولان است مناسب سازی و طراحی خاصی خود را دارد که کار ساخت با مشکلاتی همراه است.

  رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: هم افزایی بسیار خوبی در سطح ملی برای ایجاد مسکن برای این خانواده ها ایجاد شده، در کنار سازمان بهزیستی با همکاری دولت، بنیاد مسکن و خیرین این کار بزرگ شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 40 واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول در کرمانشاه

تحویل 40 واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول در کرمانشاه