مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-10سياسي

نجات 67 نفر از مرگ حتمی در سواحل گیلان


مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه روزانه 606 ناجی و مراقب ساحل فعال هستند، خاطرنشان کرد: در طرح های سالم سازی دریا، 67 نفر را از مرگ حتمی نجات دادیم و 102 مورد نجات غریق انجام شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه روزانه 606 ناجی و مراقب ساحل فعال هستند، خاطرنشان کرد: در طرح های سالم سازی دریا، 67 نفر را از مرگ حتمی نجات دادیم و 102 مورد نجات غریق انجام شده است.

هادی سلیمی امروز در جمع خبرنگاران، جمعیت هلال احمر استان گیلان را مسئول کمیته پیشگیری از تلفات انسانی ستاد ساماندهی سواحل استان دانست و اظهار کرد: به دنبال کاهش 50 درصدی مغروقین هستیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام دارد تا سفر خوبی را برای گردشگران رقم بزند، افزود: نیروهای امدادی به صورت شبانه روزی و بدون چشمداشت برای نجات جان انسان ها تلاش می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، از برگزاری 30 جلسه کمیته پیشگیری از تلفات انسانی ستاد ساماندهی سواحل در سطح استان و شهرستان ها خبر داد و اضافه کرد: استان گیلان 313 کیلومتر نوار ساحلی دارد و لذا از مسافران و گردشگران و هم استانی ها انتظار داریم از طرح های سالم سازی دریا که برای آن سرمایه گذاری خاص شده است، استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 67 نفر از مرگ حتمی در سواحل گیلان

نجات 67 نفر از مرگ حتمی در سواحل گیلان