مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-10بين الملل

نبیه بری: اسراییل باید از مناطق اشغالی لبنان خارج شود


به دنبال درخواست تل آویو از بیروت برای برچیدن چادر مستقر در خط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، رییس پارلمان لبنان با تاکید بر اینکه این چادر در خاک این کشور قرار دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نبیه بری رییس پارلمان لبنان، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، به درخواست رژیم صهیونیستی برای برچیدن چادرهای موجود در خط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

رژیم صهیونیستی از یک ماه پیش مدام از دو چادر حزب الله در منطقه مرزی لبنان سخن می گوید و مدعی است این دو چادر در آن سوی خط آبی برپا شده است و خواستار برچیده شدن این چادرهاست.

این رژیم پس از مدتی اعلام کرد که حزب الله یکی از این چادرها را جمع کرده و تنها یک چادر باقی مانده است.

  فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد یونیفل ، امروز در دیدار با وزیر خارجه و نخست وزیر لبنان از طرف تل آویو از بیروت خواست چادر مستقر در مرزهای جنوبی را برچینند که مقامات لبنانی در پاسخ تاکید کردند رژیم صهیونیستی باید نیروهای خود را ابتدا از منطقه الغجر خارج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع لبنانی، رییس پارلمان لبنان در واکنش به این درخواست گفت: چادرها در خاک لبنان هستند و جامعه بین الملل باید اسراییل را به اجرای قطعنامه 1701، خروج از بخش شمالی منطقه الغجر، مزارع شبعا، تلال کفرشوبا و نقطه بی 1 ملزم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبیه بری: اسراییل باید از مناطق اشغالی لبنان خارج شود

نبیه بری: اسراییل باید از مناطق اشغالی لبنان خارج شود