مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 23:452023-07-11سياسي

متوسط عمر خدمتی در شهرداری تهران حدودا ً 7 ماه است


معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: متوسط عمر خدمتی در شهرداری تهران حدود 7 ماه است یعنی شهرداران تهران هر 7 ماه یک بار عوض شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران عصر امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه 20 اظهار کرد: تغییر و تحول مدیران به منظور تحرک و پویایی انجام می گیرد و در این راستا رضا شنگی که جزو 5 شهردار برتر تهران است، به عنوان شهردار منطقه 20 منصوب شده است.

وی گفت: سید محمد ناظم رضوی نیز از مدیران خدوم شهرداری است که از این پس در سنگر دیگری خدمت خواهد کرد و به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران منصوب شد که در این سمت نیز می تواند درخصوص موضوعات فرهنگی به شهرری خدمت رسانی کند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پاسخ به صحبت های برخی نخبگان که بر ثبات مدیریتی تاکید داشتند، تصریح کرد: متوسط عمر خدمتی در شهرداری تهران حدودا 7 ماه است یعنی شهرداران تهران هر 7 ماه یک بار عوض شده اند که این جابجایی ها گاهی خوب است و تحول و تحرک و انرژی می آورد.

شعبانی همچنین در پاسخ به صحبت های ارائه شده در رابطه با اینکه ری شهر مذهبی و دارای اهمیتی بیشتر از یک منطقه می باشد و لازم است با شهرداری ویژه، مدیریت شود، بیان کرد: همه مناطق تهران دارای اهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسط عمر خدمتی در شهرداری تهران حدودا ً 7 ماه است

متوسط عمر خدمتی در شهرداری تهران حدودا ً 7 ماه است