مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-11اقتصادي

348 میلیارد ریال تسهیلات تعاونی در مازندران پرداخت شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران میزان تسهیلات پرداختی به شرکت های تعاونی را در استان 348 میلیارد ریال اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باقری ظهر سه شنبه در نشست تعاملی و تخصصی با تعاونگران وتعاونی های سهام عدالت مازندران اظهار داشت: هدف تعاونی ها برخلاف سایر بنگاه های اقتصادی و تجاری، تنها دستیابی به ثروت نیست بلکه علاوه بر بهبود شرایط و تأمین نیاز اعضا، ایجاد عدالت و مسؤلیت پذیری و همکاری گروهی است.

وی با بیان اینکه لازمه دستیابی به توسعه در بخش های مختلف، توجه و حمایت از شرکت های تعاونی است، گفت: تعاونی ها یکی از موفق ترین الگوهای رشد و پیشرفت هر کشور را تشکیل می دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت های گسترده بخش تعاون در استان مازندران و تأکید قانون اساسی بر سهم تعاون از حوزه اقتصاد، گفت: این موارد نشانگر توان بالای این بخش در راستای حضور اثرگذار در تولید، کسب و کار و اقدامات مولد است.

وی رویکرد دولت سیزدهم را ترویج و حمایت از بخش تعاون اعلام کرد و ادامه داد: استان مازندران مقام دوم بخش کشاورزی را در کشور برخورداراست و باید در بقیه بخش هاظرفیت های آن دیده شود.

باقری در پایان سخنانش از پرداخت 348 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تعاونی این استان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

348 میلیارد ریال تسهیلات تعاونی در مازندران پرداخت شد

348 میلیارد ریال تسهیلات تعاونی در مازندران پرداخت شد