مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-08سياسي

کنترل مبادی رسمی و گمرکات در کاهش قاچاق مؤثر است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: یکی از عوامل مؤثر در مقابله با قاچاق کالا و ارز کنترل مبادی رسمی و گمرکات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هفته مبارزه با این پدیده شوم اقتصادی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از عوامل مؤثر در مقابله با قاچاق کالا و ارز کنترل مبادی رسمی و گمرکات است، خاطرنشان کرد: ارتقای آگاهی ها و دانش مردم از تبعات و آثار سو و زیانبار قاچاق کالا و ارز به اقتصاد کشو بسیار مهم و ضروری است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی در کاهش قاچاق کالا را بسیار مؤثر اعلام کرد و افزود: با ابتکار جدید دادستانی اردبیل و راه اندازی سامانه ای با عنوان هر شهروند یک مدعی العموم از تمامی مردم استان اردبیل درخواست می کنیم تا با اعلام موارد مربوط به مسائل قاچاق در استان و شهرستان یاری رسان این مجموعه باشند.

در این دیدار دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل نیز با تقدیر از اهتمام ویژه دادستان مرکز استان اردبیل به مجموعه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اظهار کرد: قاچاق کالا و ارز یکی از مظاهر شوم و ناپسند اخلال در نظم اقتصادی کشور و استان است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل مبادی رسمی و گمرکات در کاهش قاچاق مؤثر است

کنترل مبادی رسمی و گمرکات در کاهش قاچاق مؤثر است