مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-08ورزشي

بازیکنان خوبی به سپاهان اضافه شده اند


هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان خوبی به تمرینات سپاهان اضافه شده اند خوشحالم که رفته رفته به شرایط ایده آل نزدیک می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کریمی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در حاشیه تمرینات تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه با اشاره به شرایط تمرینی این تیم اصفهانی اظهار داشت: در روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم و شرایط تیم، وضعیت مناسبی است، امیدوارم در ادامه هم تمرینات بهتری داشته باشیم و بتوانیم به شرایط ایده آل دست پیدا کنیم.

  وی ادامه داد: در حال حاضر در دو نوبت صبح و بعدازظهر دو جلسه تمرین برگزار می شود و بر اساس برنامه ریزی کادر فنی، چندین بازی تدارکاتی در پیش داریم امیدوارم تیم به کیفیت مد نظر برساند.

کریمی بیان کرد: در روزهای گذشته بازیکنان ملی پوش هم به اردو اضافه شده اند امیدوارم با پشت سرگذاشتن تمرینات خوب، برای بازی های لیگ آماده شویم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت این تیم برای فصل آینده گفت: خدا را شکر که شرایط تیم بسیار خوب است و امسال بازیکنان خیلی خوبی به تیم اضافه شده اند بدون شک این بازیکنان باکیفیت، زمینه رشد و بهبود تیم را فراهم می کنند.

وی پیرامون حضور تیم اصفهانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت آن بیان کرد: امیدوارم روند بهتری داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان خوبی به سپاهان اضافه شده اند

بازیکنان خوبی به سپاهان اضافه شده اند