مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-18ورزشي

قربانی: تیم بد در لیگ برتر نداریم


امسال همه تیم ها خوب هستند و نمی شود گفت که تیم بدی راهی مسابقات می شود، بنابراین کار سختی پیش رو داریم، اما تیم به دنبال موفقیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد قربانی هافبک ملی پوش تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان تیم خوبی روانه مسابقات لیگ برتر می کند و با توجه به اینکه هدف تیم ما موفقیت است، تلاش می کنیم که بهترین نتیجه را در مسابقات کسب کنیم.

  محمد قربانی در حاشیه اردوی آماده سازی پیش فصل تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط تمرینی این تیم اصفهانی اظهار داشت: تیم ما چند روز در کشور ترکیه مشغول تمرین بود و روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به تمرین می پرداخت، بازیکنان به صورت منظم بر اساس برنامه ریزی کادر فنی فعالیت های تمرینی خود را پیش می بردند و برای شروع یک فصل خوب آماده می شوند.

  وی با اشاره به بازیکنان جدید اضافه شده به تمرینات سپاهان ادامه داد: همه ما شناخت کافی را از بازیکنان جدید سپاهان داریم و همه از بازیکنان بزرگ و رزومه دار تیم هستند و امیدوارم این بازیکنان امسال به تیم ما کمک کنند و بتوانیم تیم خوبی روانه مسابقات لیگ برتر کنیم.

  هافبک ملی پوش تیم فوتبال سپاهان با اشاره به قرعه کشی مسابقات لیگ برتر و جزییات این مسابقات تصریح کرد: به هر حال امسال همه تیم ها خوب هستند و نمی شود گفت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانی: تیم بد در لیگ برتر نداریم

قربانی: تیم بد در لیگ برتر نداریم