مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-03سياسي

رییسی: در مورد مولدسازی دارایی ها، گزارش اقدام می خواهم نه آمار جلسات!


رییس جمهور در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور گفت: در موضوع مولدسازی دارایی های راکد دولت، گزارش اقدام می خواهم نه آمار تعداد جلسات! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر یکشنبه یازدهم تیرماه در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور، ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه ذی الحجه، به ویژه عید سعید غدیر، ولایت را یکی از برترین نعمات خداوند برای بشریت دانست و افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز ولایت فقیه عمود خیمه نظام است و مسئولان باید با بیشترین شناخت از منظومه دیدگاه های امام و رهبری، در راستای پیشبرد اهداف نظام گام بردارند.

رییس جمهور با اشاره به ضرورت تحقق تحول مدنظر رهبر معظم انقلاب در همه عرصه های نظام جمهوری اسلامی ایران، اعضای حاضر در جلسه را از مخاطبان و مجریان اصلی تحقق این تحول دانست و تاکید کرد: عقب ماندگی هایی که به هر دلیلی در حرکت چهل ساله کشور ایجاد شده است، باید به دست توانمند شما مدیران برطرف شود تا به جایگاه شایسته این نظام،کشور و مردم برسیم.

رییسی تحقق این هدف را نیازمند کار و خرد جمعی ، عزم و اراده عملی و تکیه به اتاق های اندیشه ورزی دانست و خاطرنشان کرد: هماهنگی و همگرایی و همراهی اعضای دولت در اجرا، از الزامات این تحول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: در مورد مولدسازی دارایی ها، گزارش اقدام می خواهم نه آمار جلسات!

رییسی: در مورد مولدسازی دارایی ها، گزارش اقدام می خواهم نه آمار جلسات!