مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-27اقتصادي

نیاز به مهارت آموزی مجدد بیش از یک میلیارد نفر تا 2030


معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر لزوم تعریف پیوست مهارت آموزی در رشته های دانشگاه تاکید کرد و گفت: تا سال 2030 بیش از یک میلیارد نفر در جهان باید مورد مهارت آموزی مجدد قرار بگیرند.

- معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر لزوم تعریف پیوست مهارت آموزی در رشته های دانشگاه تاکید کرد و گفت: تا سال 2030 بیش از یک میلیارد نفر در جهان باید مورد مهارت آموزی مجدد قرار بگیرند.

غلامحسین حسینی نیا در گفت وگو با ایسنا، جهان امروز را نیازمند انقلاب در حوزه مهارت آموزی دانست و گفت: طی سال 2022 با رشد اقتصادی آهسته تر در دو بخش دولتی و خصوصی اقدامات لازم برای ارتقای مهارت صورت گرفت.

در سال 2024 با شتاب ابتکارات در حوزه ارتقای مهارت، زمینه رشد بهره وری نیروی کار در رشد اقتصادی فراهم می شود اما طی سال 2028 شکاف مهارتی بسته شده و افزایش 6.

5 میلیون دلاری تولید ناخالص داخلی در جهان را شاهد خواهیم بود.

به گفته وی در سال 2030 با افزایش 3 درصدی بهره وری جهانی، کاهش نابرابری، افزایش کیفیت اشتغال و نیاز به نوآوری و فرایندهای دیجیتال در مشاغل روبه رو خواهیم بود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به پیچیدگی های عصر حاضر و تغییر مشاغل که تحت تاثیر تکنولوژی های روز و روند پر شتاب آن ایجاد شده است، بیش از یک میلیارد نفر در سال 2030 باید مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به مهارت آموزی مجدد بیش از یک میلیارد نفر تا 2030

نیاز به مهارت آموزی مجدد بیش از یک میلیارد نفر تا 2030