مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-11پزشكي

بهره مندی 15 هزار بیمار از خدمات رایگان بسیج جامع پزشکی در یزد


رییس بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: در سال گذشته 15هزار و 230 نفر در استان و در مناطق کمتر برخوردار کشور از خدمات تخصصی درمانی بسیج جامعه پزشکی یزد بهره مند شدند.

-  سعید ذاکری  در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، از ویزیت تخصصی و رایگان 15 هزار و 230 نفر در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد، هزار و 730 نفر  در خارج از استان و مابقی در استان و در مناطق کمتر برخوردار خدمات و ویزیت رایگان دریافت کرده اند.

وی افزود: در سال گذشته در 11 منطقه کمتر برخوردار و محروم تعداد 42 متخصص دندانپزشک در مدت سه روز ویزیت رایگان انجام داده اند که برای تهیه مواد و ارائه خدمات (معاینه، کشیدن، ترمیم)، مبلغی بالغ بر 700 میلیون تومان هزینه شده است.

رییس بسیج جامعه پزشکی یزد به راه اندازی مراکز نفس در استان یزد اشاره کرد و گفت: تاکنون به 185 مادرکه تصمیم به سقط جنین داشته اند مشاوره ارائه شده که این افراد از تصمیم خود منصرف شده اند و تاکنون تعداد 42 نوزاد متولد شده است.

ذاکر تصریح کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد به عنوان نهادی داوطلبانه و تخصصی در گستره نظام سلامت، متشکل از 16 کانون و بیش از 16 هزار عضو یکی از نماد های مشارکت فعال و داوطلبانه توسط اقشار نخبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 15 هزار بیمار از خدمات رایگان بسیج جامع پزشکی در یزد

بهره مندی 15 هزار بیمار از خدمات رایگان بسیج جامع پزشکی در یزد