مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-27اجتماعي

نظارت بر ذبح دام های قربانی با 64 اکیپ دامپزشکی آذربایجان غربی تشدید می شود


مدیرکل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: نظارت بر ذبح دام های قربانی در روز «عید قربان» با 64 اکیپ به تعداد 130 نیروی فنی دامپزشکی این استان در مناطق مختلف تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه سید امید خلیل زاده با اشاره به انجام سنت حسنه قربانی در روز عید قربان اظهار داشت: نیروهای فنی اعم از دامپزشک، بازرس گوشت و ناظرین شرعی در این نظارت ها حضور دارند.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت قربانی و تامین بهداشت عموم، اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی با هماهنگی بعمل آمده با استانداری، فرمانداری ها، شهرداری ها، امامان جمعه و جماعات و با 19 اکیپ ثابت و 45 اکیپ سیار در سطح استان آماده پذیرش دام های نذری و قربانی(گاو، گوسفند و بز) جهت نظارت بر ذبح آنها با رعایت اصول فنی، بهداشتی و شرعی در روز عید سعید قربان بطور رایگان است.

به گفته خلیل زاده، با توجه به اینکه در روز عید قربان عده ای از افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به کشتار و فروش دام های مشکوک در میادین و چهارراه های بزرگ شهر تحت پوشش دام قربانی و نذری می کنند، توصیه می شود شهروندان دام های قربانی خود را در کشتارگاه دامی شهرستان و یا در محل های تعیین شده از طرف شهرداری ها و مشاوره با مامورین دامپزشکی خریداری و ذبح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر ذبح دام های قربانی با 64 اکیپ دامپزشکی آذربایجان غربی تشدید می شود

نظارت بر ذبح دام های قربانی با 64 اکیپ دامپزشکی آذربایجان غربی تشدید می شود