مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-27سياسي

خدمات رایگان دامپزشکی کرمانشاه در عید قربان/ آماده باش 42 اکیپ ثابت و سیار


مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه از آماده باش 42 اکیپ ثابت و سیار برای ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به مردم استان در عید قربان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه از آماده باش 42 اکیپ ثابت و سیار برای ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به مردم استان در عید قربان خبر داد.

حسین حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آماده باش 42 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در استان برای ارائه خدمات در عید قربان، گفت: 15 اکیپ ثابت به همراه اکیپ های سیار دامپزشکی، از عصر فردا (هفتم تیر) در سراسر استان فعال خواهند شد و خدمات رسانی خود را تا ساعت 14 روز عید قربان (هشتم تیر) ادامه خواهند داد.

حیدری با بیان اینکه در شهرستان کرمانشاه با همکاری شهرداری یازده نقطه برای عرضه دام در نظر گرفته شده، گفت: دو میدان دام در جوار کشتارگاه های بیستون و ماهیدشت نیز برای خدمات رسانی به همشهریان فعال خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه اکیپ های دامپزشکی در دو حیطه نظارت بهداشتی و شرعی به مردم خدمات رسانی خواهند کرد، گفت: بالغ بر 70 دامپزشک، پیراپزشک و روحانی برای نظارت بر عرضه و کشتار دام قربانی در استان پای کار خواهند بود.

حیدری با بیان اینکه تمامی خدمات اکیپ های دامپزشکی به مناسبت عید قربان رایگان خواهد بود، افزود: همشهریان می توانند با تماس با سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان دامپزشکی کرمانشاه در عید قربان/ آماده باش 42 اکیپ ثابت و سیار

خدمات رایگان دامپزشکی کرمانشاه در عید قربان/ آماده باش 42 اکیپ ثابت و سیار