مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-13ورزشي

پیشنهاد استاندار برای تشکیل کمیته اقتصادی ویژه ورزش قم


کمیته اقتصادی ویژه ورزش قم برای بررسی مسائل اقتصادی جامعه ورزش استان با دبیری مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ظرف 2 هفته آینده تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست صمیمی سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم با روسای هیات های ورزشی استان قم عصر چهارشنبه با حضور ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان، عباس شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در محل استانداری قم برگزار شد.

روسای هیات های ورزشی در این جلسه مشکلات، نقاط ضعف و نیازمندی های ورزش استان را با شاهچراغی مطرح کردند.

قدرت الله باقری رییس هیات فوتبال استان قم در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: امروزه حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی باید در دستور کار تمامی دستگاه ها قرار بگیرد.

وی افزود: ورزشکاران قمی طی 2 سال اخیر دستاوردهای مختلف و بزرگی در سطح کشور و حتی آوردگاه های بین المللی کسب کرده اند و نشان دهنده این است که ورزش قم به بلوغ و توسعه رسیده و باید نگاه ویژه ای به آن داشت.

رییس هیات فوتبال استان قم تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت ورزش می توان از ترویج بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی که در سطح استان با آن مواجه هستیم جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد استاندار برای تشکیل کمیته اقتصادی ویژه ورزش قم

پیشنهاد استاندار برای تشکیل کمیته اقتصادی ویژه ورزش قم