مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 21:102023-07-14اجتماعي

چالوس یک طرفه شد/ ترافیک نیمه سنگین در جاده های شمالی و منتهی به تهران


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام یک طرفه شدن جاده چالوس از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در مسیر جاده های شمالی کشور خبر داد.

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام یک طرفه شدن جاده چالوس از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در مسیر جاده های شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: در حال حاضر و برابر آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور ترافیک در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود و محور بومهن – تهران حدفاصل منطقه صنعتی کمرد تا جاجرود نیمه سنگین است.

همچنین در هر دو مسیر جاده هراز شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین هستیم که این وضعیت درحد فاصل بایجان تا آب اسک و محدوده سه راهی چلاو سنگین گزارش شده است.

  وی با بیان اینکه ترافیک در محدوده های شیرگاه، زیرآب، پل سفید و دماوند در محور فیروزکوه نیز نیمه سنگین است، گفت: در آزادراه قزوین – رشت در محدوده رودبار نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل کردان تا پل حصارک و پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالوس یک طرفه شد/ ترافیک نیمه سنگین در جاده های شمالی و منتهی به تهران

چالوس یک طرفه شد/ ترافیک نیمه سنگین در جاده های شمالی و منتهی به تهران