مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 07:102023-07-06اجتماعي

تبدیل قبرستان قدیمی نهاوند به بوستان مشاهیر


بوستان مشاهیر، مکانی برای معرفی بزرگان شهر به میهمانان و نسل های آینده، با تلاشی گروهی و بدون وقفه آغاز شد و مراحل پایانی احداث این بوستان در حال انجام است.

- ایسنا/همدان شهردار نهاوند گفت: بوستان مشاهیر، مکانی برای معرفی بزرگان شهر به میهمانان و نسل های آینده، با تلاشی گروهی و بدون وقفه آغاز شد و مراحل پایانی احداث این بوستان در حال انجام است.

مجید یوسفی نوید در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی سال های زیادی خلاء معرفی داشته های شهر و حفظ تاریخ کهن نهاوند با داشتن گذشته ای روشن و بزرگانی شناخته شده در سطح شهر نهاوند همواره احساس می شد.

وی افزود: از طرفی وجود قبرستانی قدیمی در دل شهر نهاوند و نارضایتی شهروندان از وجود قبرستان که باعث تجمع معتادان و بزهکاران در این مکان شده بود، باعث شد که این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و با همکاری خوب شهروندان و مسئولان شهرستان اقدام به احداث بوستان مشاهیر در محل این قبرستان کنیم.

یوسفی نوید تصریح کرد: بوستان مشاهیر با حفظ اسامی درگذشتگان در این قبرستان و تهیه لوح در دیواره ها، ساخت کتیبه هایی برای نصب زندگینامه و معرفی بزرگان در قسمت های مختلف بوستان انجام گرفته و فضای سبز، مبلمان شهری، نورپردازی و … نیز در این بوستان جانمایی شده که مراحل پایانی عملیات عمرانی توسط واحدهای شهرداری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل قبرستان قدیمی نهاوند به بوستان مشاهیر

تبدیل قبرستان قدیمی نهاوند به بوستان مشاهیر