مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-02اقتصادي

560 روستا و 26 شهر ایلام دارای گاز کشی هستند


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 26 شهر و تعداد 560 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارهستند.

- محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت: 26 شهر و تعداد 560 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تا پایان سال همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان گازدار خواهند شد.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری گازرسانی به پنج روستا در شهرهای دهلران، ملکشاهی و هلیلان صورت گرفته است و بیش از 175 خانوار با جمعیتی بالغ بر 790 نفر ساکن در این روستاها با از گاز طبیعی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ابراز امیدواری کرد: با تلاش های انجام گرفته تا پایان امسال پرونده گازرسانی در مناطق روستایی استان ایلام به طور کامل بسته شود.

وی ادامه داد: تعداد کل روستاهای ایلام 637 روستا است که گاز رسانی به 27 روستا در دست اجرا، 14 روستا در برنامه ریزی آتی گازرسانی و 36 روستا بدلیل شرایط خاص از جمله صعب العبوری، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

کشاورز گفت: روستاهای فاقد قابلیت گازرسانی در آبدانان، ایلام، ایوان، دره شهر، دهلران، بدره و چوار هستند که در صورت موافقت شرکت ملّی گاز مبنی بر صدور مجوز و تخصیص اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

560 روستا و 26 شهر ایلام دارای گاز کشی هستند

560 روستا و 26 شهر ایلام دارای گاز کشی هستند