مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-04ورزشي

تجلیل از نوجوانان سادات به همت فرهنگسرای قرآن


همزمان با بزرگداشت ایام خجسته قربان تا غدیر و همسو با سایر مراکز فرهنگی، فرهنگسرای قرآن نیز جشن مهمانی سادات را به مناسبت عیدالله الاکبر برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با بزرگداشت ایام خجسته و مبارک قربان تا غدیر و همسو با سایر مراکز فرهنگی فرهنگسرای قرآن نیز جشن مهمانی سادات را برگزار می کند.

این مراسم روز چهارشنبه 14 تیرماه با حضور نوجوانان سادات، اعضای کانون دختران ترنج و همکاران فرهنگسرای قرآن در منزل مادر شهید سید تقی موسوی از شهدای گرانقدر منطقه 10 برگزار می شود.

در این دیدار صمیمانه ضمن ارج نهادن به مادر محترم شهید موسوی از 5 دختر نوجوان سادات محله تیموری که در رشته های مختلف فرهنگی، ادبی و ورزشی حائز رتبه هستند تجلیل به عمل می آید.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان، اجرای سرود توسط گروه هنری نوجوانان اهل بیت علیهم السلام، شعرخوانی و اجرای دکلمه غدیریه و مولودی خوانی به مناسبت عید سعید غدیر از دیگر بخش های این مراسم خواهد بود.

با حضور رییس و معاونین فرهنگسرای قرآن و همچنین مسئول کانون دختران فرهنگسرا، مسئول پایگاه بسیج خواهران پایگاه شهید بلالی مسجد صاحب الامر (عج) روز چهارشنبه 14 تیرماه از ساعت 16 تا 17:30 در منزل مادر شهید موسوی واقع در خیابان قزوین، خیابان شهید طالبی جشن مهمانی سادات برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از نوجوانان سادات به همت فرهنگسرای قرآن

تجلیل از نوجوانان سادات به همت فرهنگسرای قرآن